Taller de Jocs amb el 2n curs de la FPBàsica

Tots els divendres del mes de març de 15:00 a 16:50 l’alumnat de segon de la FPBàsica ens hem reunit a la biblioteca de l’institut amb dos nois que treballen a l’empresa Garou que es dedica als de jocs de taula i rol.

Un dels jocs que més ens ha agradat ha estat l’Avalon, molt semblant al joc del llop. Un altre  dels jocs que destaquem  és el de l’Arna Tramposa, ja que has d’estar molt atent a cada moviment i endevinar qui ha fet trampes o no.

També hem jugat al Set, un joc en el que havíem d’estar molt concentrades i mirar cada detall de les cartes.

En Carles i en Daniel ens han fet sentir molt a gust i còmodes, ens hem divertit moltíssim a i ens han fet passar bons moments.

Gràcies a aquest taller hem après a desenvolupar les nostres habilitats per poder solucionar conflictes dins l’aula a través dels jocs.

I per últim donar les gràcies per l’oportunitat i per fer-nos gaudir!

Alumnat de 2n curs de la FPBàsica