Let’s go Cabrera de Mar

Els dies 18, 19 i 20 de novembre els alumnes de 4t de la ESO, tot i la pandèmia van estar de sort i van poder realitzar unes colònies a l’alberg  de Cabrera de Mar Xanascat.

Amb el nom de  “Let’s go”  els alumnes van poder gaudir d’unes estades d’immersió lingüística en anglès subvencionades per la Generalitat de Catalunya.

Durant tres dies van participar en diferents tallers, jocs i activitats programades per uns monitors que en tot moment es dirigien a l’alumnat en llengua anglesa.

Una de les activitats més destacades va ser la pujada al Castell de Burriac. Un castell medieval  situat en un turó de 400 metres sobre el nivell del mar. L’alumnat  que va fer una gran caminada, va obtenir la seva recompensa gaudint de les millors vistes del Maresme amb un clima excepcional de primavera.

En definitiva una experiència que va encantar a tothom per ser molt interessant a nivell acadèmic i perquè ens va permetre fer  cohesió de grup.