L’alumnat de 4t fa una estada de dos dies al Camp d’aprenentatge d’Empúries

Els dies 1 i 2 de juny, quaranta-cinc alumnes de 4t de la ESO van poder gaudir d’una estada de dos dies en el Camp d’Aprenentatge al poble d’Empúries.

El primer dia al matí l’alumnat, acompanyat per tres excel·lents monitors (Xon, Eusebi i Rosa), van poder fer una descoberta pels Aiguamolls de l’Empordà, observant de ben a prop la fauna i la vegetació de la zona.

A la tarda van tenir temps lliure per passejar pel poble de l’Escala, però no van marxar sense visitar la casa natal de l’escriptora Caterina Albert (Víctor Català). El dia es va acabar amb un joc de nit pel camí de ronda de Sant Martí d’Empúries.

L’endemà l’alumnat es va passejar per les ruïnes d’Empúries i va poder conèixer de primera mà el passat grec i romà dels nostres avantpassats.

Aquesta sortida va ser molt profitosa i divertida alhora, perquè van poder conviure i descobrir el nostre entorn. Una experiència per repetir!!