Concurs literari de Sant Jordi

Durant la Diada de Sant Jordi van tenir lloc, a la biblioteca del centre, els Premis Literaris promocionats pel Departament de Català, als quals podia participar tot l’alumnat del centre i en totes les llengües que s’hi imparteixen. Estaven distribuïts en tres categories: la categoria A, formada per l’alumnat de 1r i 2n d’ESO; la categoria B, formada pels alumnes de 3r i 4t, i la categoria C, en què podia participar l’alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius, presentant textos tant de narrativa com de poesia. Cal remarcar l’alt èxit de participació d’aquesta edició. El jurat, juntament amb els membres de la direcció del centre, van fer el lliurament dels diferents guardons a l’alumnat seleccionat.

Els alumnes premiats van rebre un diploma personalitzat, uns detalls sorpresa i una targeta regal de 25 € de la botiga FNAC. Els tres alumnes amb l’accèssit també van rebre un diploma personalitzat, un detall i una targeta regal de 15 €  de la botiga FNAC.

LLENGUA CATALANA

CATEGORIA A – POESIA: “T’espera el meu amor” MANKIRAT SING –