XV Certamen de Lectura en Veu Alta

La Fadwa Moussaoui supera la fase dels quarts de final del XV Certamen de Lectura en Veu Alta

El passat 4 d’abril algunes alumnes seleccionades de 1r d’ESO del nostre institut van anar al teatre Ignasi Bonnin de l’INS Vicens Vives a participar en el XV Certamen de Lectura en Veu Alta. L’alumna que ens va representar va ser la Fadwa Moussaoui i les que es van preparar durant setmanes i hi van anar com a suplents van ser la Salma Attatouil, la Kaoutar Hamdi, la Hajar Feraaoune, la Maroua Reddah, la Ghizlane Ariba, la Rama Balde, la Iman El Hayani i la Mariam Guenfoudi.

El nostre institut hi va participar en la categoria de Corsaris (primer cicle d’ESO). La Fadwa i vuit lectors més de diversos instituts de Girona van llegir uns fragments del llibre Cada gra de raïm, de Manel Ballart. La seleccionada en els quarts de final per passar a la semifinal que se celebrarà el proper 10 de maig al Teatre de Salt va ser la Fadwa Moussaoui.

Enhorabona!