“Solitud”, el tresor literari de Víctor Català

La Càtedra Víctor Català, dins el programa de conferències Llengua i Literatura Catalanes a Batxillerat de la UdG, ha ofert als alumnes de segon de batxillerat la conferència «Solitud, el tresor literari de Víctor Català», aprofitant que és una de les lectures prescriptives del curs i que el proper 18 de març tenim previst d’anar a veure el muntatge teatral que ha dirigit l’Alícia Gorina al TNC. La conferenciant Laura Masmiquel, sense cap mena de dubte, ha aconseguit despertar l’interès de l’alumnat envers l’obra de Víctor Català. Li agraïm la claredat de les explicacions i l’interès de la informació seleccionada.  A més a més, en acabar la xerrada va respondre molt amablement alguns dubtes sobre el grau de Filologia Catalana de la UB i el grau en Llengua i Literatura Catalanes de la UdG .