Semper Apertae 2019

Avui l’alumnat de 2n Batxillerat d’ Història de l’Art ha assistit a la segona edició de Semper Apertae. Jornada d’Història de l’Art .

El lloc de la jornada ha estat la Facultat de Lletres de la Universitat de Girona

Hem començat amb una interessant conferència del Dr. Joan Molina, Per què ens agrada tant l’art medieval? Tot seguit una pausa per esmorzar al Claustre de la facultat organitzada pel Departament d’Història i Història de l’Art de la UdG.

Acte seguit em fet uns tallers ; Art antic: Visita a la Gerunda romana, a càrrec del Dr. David Vivó

Art medieval i modern: Pedres amb història, a càrrec de Sara Montroig i Alexandre Vico

Art contemporani: Visita al Bòlit: Bill Viola, a càrrec de la Dra. Carme Pardo

Ha estat un dia molt complet, engrescador i de ben segur generador de noves sinergies entre l’alumnat i la facultat de Lletres i en concret amb el Departament d’Història de l’Art de la UDG.