SANT JORDI 2019

L’INSTITUT VALLVERA CONVOCA EL CONCURS LITERARI DE SANT JORDI 2019 BASES:

1. Hi poden participar tots els alumnes de l’institut en qualsevol de les llengües que s’hi imparteixen (català, castellà, anglès, francès, alemany, llatí i grec).

2. S’estableixen tres categories: A: 1r i 2n d’ESO. B: 3r i 4t d’ESO. C: Batxillerat, CAS i cicles.

3. Els treballs escrits, de tema lliure, han de ser individuals, inèdits i escrits en qualsevol de les llengües que s’imparteixen a l’institut (mecanoscrits en fulls A4, lletra Arial, cos 12 i a doble espai).

4. Hi haurà tres modalitats per a cada categoria:

4.1. El millor poema (extensió: uns 20 versos).

4.2. La millor narració (extensió: entre 1 i 4 folis).

4.3. El millor bookface amb frase motivadora (fotografies originals en format JPG).

5. Els treballs tindran un títol i es faran arribar a la consergeria de l’institut en un sobre, a l’exterior del qual figuraran aquestes dades: concurs literari de Sant Jordi 2019, el títol del treball, la categoria (A, B o C), la modalitat (poesia o narració) i la llengua escollida. Dintre d’aquest sobre se n’inclourà un altre de tancat (i més petit) amb el títol del treball, la categoria, la modalitat i la llengua escollida anotats a l’exterior i, a l’interior, hi haurà d’haver el nom i els cognoms del concursant en una targeta o full. Els bookfaces s’hauran d’enviar per correu electrònic a enamoratsdelsllibres@gmail.com. En el cos del missatge hi haurà d’haver el nom de l’alumne/a, el curs i una frase motivadora que convidi a llegir el llibre. També podeu publicar la foto a les vostres xarxes socials utilitzant el hashtag #Vallverabookface.

6. El jurat estarà format per representants del tots els departaments de llengües de l’institut.

7. Hi haurà un primer premi (un xec regal, un diploma i una sorpresa) per a cada categoria i modalitat. El jurat, però, es reservarà el dret de declarar desert algun premi.

8. El termini de presentació de treballs s’acabarà el dia 28 de març. 9. Els treballs guanyadors es donaran a conèixer el dia 23 d’abril (Sant Jordi) a l’acte de lliurament de premis que es farà a l’institut