Projecte Màgia !!!

El passat 9 de gener l’alumnat de 2n ESO de l’INS Vallvera de Salt va tenir l’ocasió de gaudir d’un espectacle de màgia a càrrec de l’il·lusionista Xevi a la Factoria Cultural Coma Cros.

Aquest espectacle forma part del Projecte Màgia que faran en aquest trimestre. Es tracta d’un projecte interdisciplinari on es treballa de manera competencial i on l’alumnat ha d’aplicar els seus coneixements responent preguntes, resolent problemes o reptes dins contextos reals.

El treball per Projectes és una metodologia on ensenyem a l’alumnat a treballar de manera cooperativa i ha posar en pràctica habilitats comunicatives, personals i socials per tal de dur a terme les diferents activitats on sempre tenen un paper actiu i on es fomenta la seva autonomia i implicació. D’aquesta manera aconseguim atendre la diversitat de l’alumnat i respectar els seus diferents ritmes d’aprenentatge.

El “happening” o estímul inicial amb el que comencen els projectes pretén despertar l’interès de l’alumnat pel tema, i en aquesta ocasió, hem tingut la sort de poder comptar amb la col·laboració desinteressada del mag Xevi, que porta més de 60 anys dedicat al món de l’il·lusionisme i ha rebut un munt de reconeixements a nivell nacional i internacional.

No cal dir que tant l’alumnat com el professorat acompanyant van passar-s’ho d’allò més bé durant l’espectacle de més d’una hora amb els trucs i jocs de mans d’aquest empordanès, il·lustre ambaixador del nostre país i merescut candidat a la Creu Sant Jordi d’enguany.