Programa Escola i Empresa de FemCAT

El passat dimecres 28 de novembre els alumnes de l’àmbit econòmic de Batxillerat vam tenir l’oportunitat de poder escoltar en primera persona l’empresari Enric Paredes, conseller delegat de PAREDES ASSOCIATS, del Programa Escola i Empresa de FemCAT (Fundació Privada d’Empresaris) elaborat conjuntament amb el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Aquest programa consisteix en fer xerrades a instituts per donar a conèixer el dia a dia dels empresaris/es a través de diverses dinàmiques, amb l’objectiu que els estudiants visualitzin aspectes de la vida a l’empresa i del seu paper a la societat, així com prendre consciència de les habilitats que requereix.

Des del nostre punt de vista trobem molt interessant poder-nos apropar a la realitat del món empresarial per comprendre què s’espera de nosaltres en l’àmbit laboral.