PRIDIE IDVS MARTIAS a Empúries

L’alumnat de 4tESO de l’optativa de llatí de  l’INS Vallvera ha participat a la  IX TROBADA D’ALUMNES DE LLATÍ DE LES COMARQUES GIRONINES, que aquest any ha tingut lloc a Empúries i on s’han trobat més de 600 alumnes de 35 instituts de la província.

Els nostres alumnes, formant equip amb l’INS Bosc de la Coma d’Olot, han realitzat tres tallers sobre el món romà: LEGIONARII: tècniques militars d’una cohort  – SCRIPTVM: escriptura amb papir i càlams – LVDVS: jocs romans. També hem pogut un espectacle de dansa basat en el mite del Cap N’Orfeu  (mite clàssic d’Orfeu i Eurídice), a càrrec del grup Dansa en blanc i participar en  una gimcana on-line  a les restes arqueològiques de la ciutat romana.