Participació a la VII Cursa popular per la salut i la convivència

Molt bona participació dels alumnes d’ESO i Batxillerat a la  VII Cursa popular per la salut i la convivència de Salt que va tenir lloc el passat diumenge 8 d’octubre al C/ Miquel Martí i Pol. Vam compartir un matí d’esport i bona convivència amb els altres instituts i centres escolars de Salt gràcies a l’organització d’aquesta cursa per part de l’Associació Amohajiren Almagareba amb el suport de l’Ajuntament.

Agrair la participació, l’esforç i la motivació de tots els participants i dels professors acompanyants. Destacar els bons resultats obtinguts per part d’alguns alumnes que fins i tot van fer podi (Victoria Flores, 2a classificada de la categoria de 3r i 4t d’ESO) i altres que van quedar molt ben classificats. Esperem tornar-vos a engrescar a la propera cursa!!!