Horaris híbrids estudis postobligatoris i Tasques dels grups confinats

HORARI HÍBRID DELS ESTUDIS POSTOBLIGATORIS

Degut a la situació actual i amb l’objectiu de reduir el nombre d’alumnat que assisteix al centre, a partir de dilluns 11 de gener, tota l’etapa postobligatòria (BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS) seguirà amb el model híbrid.

S’aniran actualitzant els horaris de cada grup, que teniu a continuació on s’indica quins dies han d’assistir presencialment al centre  i quins dies es faran classes virtuals, és a dir, no presencials al centre.

La durada d’aquest model híbrid s’anirà revisant i, en funció de com evolucioni la pandèmia, s’anirà adaptant.

Llistat amb les tasques a fer, consultable per les famílies i l’alumnat que està confinat a casa

Clica al curs corresponent i busca el grup classe. Hi ha les tasques de cada grup i matèria. Recorda que només hi podràs accedir iniciant la sessió al teu compte @iesvallvera.cat. Per qualsevol dubte contacta amb la tutora o tutor del grup:

ESO1r2n3r4t
BATXILLERAT1r2n