«Juguem» i «Escalem el món»

Aquest curs l’alumnat de 1r i 2n ESO tenen assignades 4 hores setmanals de PROJECTES dins el seu horari de classes. Durant aquesta franja horària estan distribuïts en petits grups heterogenis i treballen de manera col·laborativa per tal d’aconseguir un objectiu comú. Són molts els reptes que han de superar, com ara interactuar amb altres companys/es, desenvolupar habilitats socials, millorar la seva autonomia i autoestima i/o assumir responsabilitats individuals i compartides.

El professorat de Projectes pensem que dissenyant els aprenentatges de manera diferent, permet a l’alumnat desenvolupar les seves habilitats respectant tots els estils i ritmes d’aprenentatge.

Us adjuntem un recull de fotografies que mostren el darrers projectes de 1r i 2n ESO anomenats «JUGUEM» i «ESCALEM EL MÓN» respectivament, per tal que veieu l’alumnat en acció.

Esperem que us agradin!