Jornades Tècniques 14 i 15 de Març AFI

L’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances ha participat activament en les Jornades Tècniques de l’institut Vallvera. Han assistit en diferents conferències d’emprenedoria, han conegut l’experiència  de professionals del sector i han fet diferents tallers.

Un dels tallers que ha realitzat l’alumnat de 1r d’AFI , és de Mindfulness, amb l’objectiu d’ajudar-los a augmentar la capacitat de concentració i millorar la gestió de l’estrès. Per tal de saber respondre davant de qualsevol situació de forma tranquil·la i serena, i de la manera més equànime i favorable per un mateix i pels demés.

L’alumnat de 2n d’AFI, també ha realitzat un taller de Sikkhona, una eina pensada i desenvolupada per crear experiències de comunicació i relació en els diferents espais educatius. La valoració ha estat molt positiva per part de l’alumnat.