“I Trobada d’estudiants universitaris de Salt”

Aquest divendres 1 de desembre i dins el marc de la primera trobada d’estudiants universitaris de Salt, que va tenir lloc a l’auditoria de la Factoria Cultural Coma Cros, dos ex-alumnes del centre, en Marc Morales i la Meritxell Soler, van compartir les seves experiències formatives i vitals després de deixar el Vallvera. En el cas d’en Marc, el seu camí l’ha portat a uns estudis d’educació social que l’omplen plenament com a professional i persona. En el cas de la Meritxell s’ha tancat el seu cercle professional. Alumna de la segona promoció del CFGS d’educació infantil del Vallvera, després Grau en Pedagogia, ara és una professora més del Vallvera. Moltes felicitats pels vostres èxits i els que vindran!