Habitatge unifamiliar aïllat

Durant aquest curs, els alumnes de l’optativa de Tecnologia de 4rt d’ESO, hem estat realitzant un projecte que consisteix en muntar la maqueta d’un habitatge unifamiliar aïllat.

Aquest projecte el vam iniciar durant el primer trimestre. Primer, vam començar amb els plànols, que prèviament la professora Anna Buixeda ens havia donat a tots. Després ens vam organitzar en grups de dos o tres alumnes i vam començar a tallar les fustes que simulen les parets de l’habitatge. Així ho vam estar fent: tallant, mesurant,… però sobretot, treballant molt en equip!

Aquesta va ser la part més complicada de la tasca i vam estar-hi dos trimestres ja que requeria que totes les peces estiguessin ben fetes perquè encaixessin a la perfecció, però finalment vam arribar a la part preferida dels alumnes… LA DECORACIÓ.

En aquesta última fase tot valia, la imaginació i creativitat eren les que manaven. Vam començar tots a remenar el taller de tecnologia per aconseguir els materials que creiem necessaris per tal que la maqueta quedés al nostre gust.

Aquí us adjuntem les fotografies que l’Anna ens ha anat fent durant aquests dies treballant les maquetes, que potser no són pas les millors, però estan fetes amb molt d’esforç i força hores de dedicació.

Text de Victoria Flores i Alba Riveiro.