Febrer matemàtic.

Aquest mes de febrer hem participat a diferents concursos i jornades matemàtiques, sempre amb l’objectiu de millorar la visió matemàtica de l’alumnat!

El dissabte 2 de febrer vuit alumnes de batxillerat van participar a les jornades DITMAE de Figueres. Aquestes jornades estan organitzades per la UAB i pretenen ser una activitat engrescadora pels alumnes. Allà van poder gaudir de la xerrada i del taller concurs dedicats a Criptografia, Blockchain i Bitcoin,tot treballant per parelles.

El 6 i el 20 de febrer els alumnes de batxillerat i 1r cicle d’ESO respectivament van participar a les Proves a l’Esprint. Aquesta activitat va nèixer l’any 2000,Any mundial de les matemàtiques,com una activitat complementària al Cangur de la SCM. És una activitat en línia adreçada a equips de centre. La denominació de «a l’esprint» prové del fet que el centre guanyador és el primer que envia totes les solucions correctes a les qüestions de matemàtiques que es plantegen.

En tots tres concursos els alumnes van participar i gaudir de les matemàtiques!