Ex libris

Els alumnes de batxillerat participen a Ex libris. II Jornada de literatura catalana i batxillerat a  la UdG

El passat divendres 1 de febrer els alumnes de 1r de batxillerat de Literatura Universal juntament amb els alumnes de 2n de batxillerat de Literatura Catalana van assistir a Exlibris. II Jornada de literatura catalana i batxillerat organitzada per la Universitat de Girona (UdG) i l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE).

La jornada  que va tenir lloc a la Facultat de Lletres estava adreçada a alumnes i docents de literatura catalana amb l’objectiu de millorar l’aprenentatge a través de la literatura.  Es va iniciar amb una conferència de la professora Mita Casacuberta sobre dos clàssics de la literatura catalana: Solitud i Aigües encantades. Tot seguit els alumnes van poder participar del taller de poesia impartit pel poeta,  recentment guardonat amb el Premi Ciutat de Barcelona de Literatura en llengua catalana,Josep Pedrals. El poeta barceloní va apropar d’una manera  lúdica, entenedora i divertida la poesia als alumnes i va  recitar alguns fragments de la seva obra.

La jornada es va finalitzar en el convent de St. Domènech on l’Aula de Teatre de la Universitat va fer una lectura dramatitzada de tres episodis amorosos del Tirant lo Blanc.