El Vallvera visita l’Escola de Teatre El Galliner de Girona

El dia 11 d’abril, els alumnes de 4tESO de l’optativa de teatre van visitar  les instal·lacions de l’Escola de Teatre El Galliner de Girona.

El Centre de formació teatral,amb més de 800 alumnes, és l’escola de teatre privada més gran de Catalunya i un referent en la pedagogia teatral a les comarques gironines.

La jornada va començar de la mà de Nene Coca, coordinador de l’Associació Gironina de Teatre (AGT), que va endinsar-los dins d’aquest món a través d’una visita guiada pels diferents espais de l’escola.

Tot seguit  a la biblioteca del Centre, l’actor i cap d’estudis de l’escola, Isidre Hernández, va explicar els diversos cursos i tallers que s’ofereixen durant tot l’any i també els va informar sobre el Cicle Formatiu de Grau Superior en Tècniques d’Actuació Teatral.

La sortida va ser molt profitosa i qui sap… potser tenim una Margarida Xirgu o un José Maria Rodero  entre els nostres alumnes!!!

Visca l’Art i visca el teatre!!!!