El Vallvera es vesteix de patges per portar la màgia a les escoles de Salt

Aquest any els alumnes de 4td’ESO  de l’Optativa d’Arts Escèniques, Música i Plàstica han fet de missatgers reials.  L’Ajuntament els  ho va proposar i l’alumnat ho va acceptar amb molta il·lusió.

La situació actual ha fet que no es pugui fer la cavalcada, tot i així els tres reis de l’Orient  arribaran  els dies 4 i 5 de gener a la Coma Cros”. Aquest va ser el missatge que els patges van traslladar a les escoles de El Pla, El Veïnat, La Farga, Silvestre Santaló, Les Deveses, Mas Masó, El Vilagran , Les Arrels, El Gegant del Rec, Les Dominiques, Pompeu Fabra i L’Escola Pia.

Els emissaris de ses Majestats  van tenir una molt bona rebuda a les escoles i van fer que petits i grans visquessin aquesta  la màgia del Nadal.

Us desitgem molt bones festes i sobretot porteu-vos bé perquè els reis ho saben i ho veuen tot!