Any Europeu del Patrimoni Cultural. Viatge fi d’etapa, 2n BATX. Florència

L’instittut Vallvera aposta per a fer un gir en els viatges de fi d’etapa. Entenem que l’alumnat ha de  gaudir del fet de conèixer diferents patrimonis del mòn. Enguany, dins de l’Any Europeu del Patrimoni Cultural hem acabat el curs amb dues sortides importantíssimes. Una va ser el projecte de segon de Batxillerat a Florència i l’altre una visita al Call i Museu dels Jueus. La sortida de final de curs de segon de Batxillerat, ha estat de caràcter facultatiu i amb un tret diferenciador, l’alumnat ha fet de guia – “és una proposta educativa que combina processos d’aprenentatge i de servei a la comunitat en un sol projecte ben articulat en el qual els participants es formen tot treballant sobre necessitats reals de l’entorn amb l’objectiu de millorar-lo.”

El model que volem aconseguir és que l’ alumnat formi part del seu propi aprenentatge.El viatge a Florència va ser engrescador. L’alumnat va tenir l’oportunitat de poder visitar la ciutat i els principals museus; entre ells un dels museus de referència a nivell mundial, la Galeria dei Uffizi, l’Acadèmia, Palatzo Pitti, entre d’altres, participant així al projecte de patrimoni Museístic internacional.

Esperem repetir l’experiència!!