Projectes de:
Taller de competències bàsiques.
Colònies i sortides lúdiques
Activitats d’orientació

La guia de l’alumnat d’ESO

Llibres de text alumnat ESO 21/22

(En aquest enllaç hi ha la llista dels llibres de text i lectures obligatòries d’algunes matèries, tot i que a l’inici de curs és possible que alguna matèria requereixi algun llibre de lectura o dossier que no consta en la llista actual. En aquest enllaç hi ha la informació adicional per adquirir els llibres a Abacus, on fan descompte com a alumne.)

L'Institut Vallvera de Salt guanya un premi al Parlament de Catalunya
Vegeu aquí les intervencions al Parlament. I aquí el lliurament de premis

Proves GESO

Calendari

Termini de presentació de sol·licituds d’inscripció Entre l’1 i el 14 de febrer de 2022
Publicació al tauler d’anuncis del centre del calendari de les proves i de les llistes d’admesos i exclosos Entre el 15 i el 21 de febrer de 2022
Termini de presentació de reclamacions a les llistes d’admesos i exclosos Del 22 al 25 de febrer de 2022
Realització de les proves Entre el 2 i el 15 de març*
*Es fan, preferentment, del 2 al 4 de març perquè les persones que estiguin confinades en aquell moment, tinguin temps de ser convocades una segona vegada, dins del termini.

Criteris i continguts mínims

BioiGeo1

BioiGeo3

Física i Química3

Llengua catalana i literatura

Lengua Castellana

Matemàtiques

Socials

Educació física

Per a més informació sobre les proves GESO consulteu aquí

Reunió informativa virtual inici de curs per a les famílies de l’alumnat de 2n, 3r i 4t d’ESO (Curs 2020/21)

La reunió va ser el dimarts 13 d’octubre a 19:00. Els tutors agraeixen l’assistència de les famílies que es van connectar al meet. Aquí teniu l’enllaç a la presentació del curs per a aquelles famílies que no hi vàreu poder accedir o si necessiteu alguna informació més sobre el que es va dir: presentació reunió informativa inici de curs.