A Tempo, taller impartit per la pianista i compositora, Clara Peya.

Els alumnes de les optatives de teatre i música de 4ESO van participar, dimecres dia 21 de novembre, en un dels tallers A Tempo organitzats per Temporada Alta.

El taller va ser impartit per la pianista i compositora, Clara Peya.  És considerada una de les creadores més originals i úniques que han aparegut en els darrers temps en l’escena musical del país. Una biografía frenètica que transita entre la música, el teatre i l’activisme.

El taller va tenir una durada de dues hores on la compositora va transmetre la importància de les arts dins de l’educació com a mitjà d’expressió, reflexió i creació personals.

El taller es va dividir en dues parts. La primera on la compositora va explicar la seva trajectòria vital i professional. La segona, amb la creació conjunta d’un rap. Aquest amb un tema reivindicatiu al voltant del la discriminació racista i de gènere va servir de cloenda al taller.

Els alumnes van percebre la sensació del poder transformador i alliberador de la música gaudint d’un matí fantàstic i molt creatiu.