PROJECTE DE QUALIFICACIÓ PROFESSIONAL

Projecte de qualificació professional per facilitar l’obtenció del títol de grau mitjà d’Atenció a Persones en Situació de Dependència o el títol de grau mitjà d’Emergències Sanitàries

Per incentivar la qualificació professional dels treballadors i treballadores que han acreditat unitats de competència en procediments d’avaluació i… Llegeix més»

Erasmus a Aarhus (Dinamarca).

» L’alumnat de CFGS d’Educació infantil i d’Integració social ja han arribat de la seva estada Erasmus a Aarhus (Dinamarca). L’experiència ha estat molt positiva i amb ganes de tornar-hi!

Adjunt us deixem llegir una de les memòries que ha elaborat una alumna de la seva… Llegeix més»

La nit dels graduats

Un any més, l’Institut Vallvera ha celebrat la III edició de La nit dels graduats. El pavelló esportiu del nostre centre és va omplir de gom a gom: alumnat, pares i mares, germans i acompanyants, professorat vàrem celebrar el final de curs, però, en aquest… Llegeix més»

«MAR TRENCAT»

Exposició d’art titulada «MAR TRENCAT» realitzada per l’alumnat de la UEC de Can Cuní. Es pot visitar fins el 21 de juny a l’Ateneu Popular de la Coma Cros de Salt.

L’alumnat de la UEC de Can Cuní, han realitzat un preciós treball artístic amb el… Llegeix més»